پیش بینی قیمت طلا و انواع سکه در هفته جاری |  کاهش قیمت ها ادامه دارد؟

پیش بینی قیمت طلا و انواع سکه در هفته جاری | کاهش قیمت ها ادامه دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد کشتی آرای با اشاره به کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط عادی جهانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد کشتی آرای با اشاره به کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط عادی جهانی و کاهش بحران های ماه های قبل، قیمت اونس جهانی طلا با ۸۰ دلار کاهش طی یک هفته همراه شده است.

حراج جدید شمش طلا فردا برگزار می‌شود | متقاضیان این مبلغ را واریز کنند

وی با اشاره به اینکه قیمت ارز نیز در روزهای اخیر در بازار داخلی کاهشی بوده و همین امر باعث کاهش قیمت طلا و سکه شده است، گفت: بعد از اعلام خبر سانحه بالگرد اقای رئیسی، قیمت طلا و ارز سیر صعودی گرفت ولی با اطمینانی که به مردم درباره عدم اخلال در امور کشور داده شد، آرامش در بازار حاکم و قیمت ها کاهشی شد.

او با بیان اینکه هم اکنون قیمت دلار و قیمت اونس سیر نزولی داشته است، اضافه کرد: این موارد باعث کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه شده است؛ هم اکنون عرضه و تقاضا در بازار طلا متعادل شده و بازار با آرامش خاصی مواجه است.

این فعال بازار طلا و جواهر ضمن تأکید براینکه بازارهای طلا و جواهر در سطح کشور نیز از روز سه‌شنبه هفته گذشته رسما باز شدند و هم اکنون تمام مغازه ها باز هستند و معاملات از سرگرفته شده است، گفت: همین باعث کاهش بیشتر قیمت ها شد.

بازار ها در ثبات کامل | تحولات سیاسی بازار را متلاطم نکرد

کشتی آرای با اشاره به کاهش ۱۳۰ هزار تومانی طلای ۱۸ عیار، گفت: هفته قبل هر مثقال طلا ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار بود که دیروز ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز دیروز ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورده است.

او با بیان اینکه تا اواسط هفته احتمالا همین ثبات قیمت را خواهیم داشت، افزود: روز گذشته در بازار تهران، قیمت سکه طرح قدیم ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.